2011-12-07

Επιστολή της συναδέλφου Δέσποινας Μέλλου

Έλαβα την εξής επιστολή και δημοσιεύω:
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Στον απόηχο του επιτυχημένου 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου των Δημοτικών Βιβλιοθηκών θέλω να αποκαταστήσω την αλήθεια σχετικά με την εσφαλμένη εντύπωση που δημιουργήθηκε σε όλους τους συναδέλφους όσον αφορά τον συντονισμό της 2ης συνεδρίας της Παρασκευής (2/12).
Δυστυχώς σοβαροί εργασιακοί λόγοι με υποχρέωσαν να αποχωρήσω εκτάκτως. Αυτό όμως δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι είμαι αγενής όπως με απεκάλεσε η κα Κυριακοπούλου.
Ερωτώ λοιπόν την " φίλτατη "κα Κυριακοπούλου πως συμπεραίνει αυτή την "έλλειψη ενδιαφέροντος" εκ μέρους μου όταν εγώ παρακάλεσα (εξαιτίας της στενής μας συνεργασίας) την Αξιότιμη αντιδήμαρχο Περιστερίου κα. Τσιώτα να γίνει το Συνέδριο - εν μέσω μιας πολύ δύσκολης οικονομικής περιόδου. Για να μπορεί να υπερηφανεύεται και να καυχιέται για την επιτυχία της η κα Κυριακοπούλου.....
Αλήθεια κα. Κυριακοπούλου μήπως αναρωτηθήκατε ποτέ ,γιατί παραιτήθηκα εξ αιτίας σας μετά από 27 χρόνια ως ενεργό μέλος του Δ.Σ. της Ε.Ε.Β.Ε.Π.?
Θα σας απαντήσω εγώ. Εξ αιτίας της απαράδεκτης συμπεριφοράς σας στο προσωπό μου, αγνοείτε ότι για ηθικούς λόγους αρνήθηκα την θέση της προέδρου της Ε.Ε.Β.Ε.Π. στις αρχές της θητείας σας, αγνοείτε ότι με δική μου προσπάθεια και πρωτοβουλία έγινε το Συνέδριο. Και μην μου πείτε ότι γνωρίζατε κάποιον από τον Δήμο Περιστερίου όταν είχατε την αγωνία εάν θα γίνει η όχι το Συνέδριο, αγνοώντας επίσης τον μεγάλο αριθμό των συμμετεχόντων με τα συνεχή email που έστελνα προσωπικά, σχεδόν σε καθημερινή βάση, και άλλα πολλά που δεν θέλω πλέον να ενθυμούμαι.
Όχι, κα. Κυριακοπούλου δεν ήμουν ούτε θα γίνω ποτέ αγενής όπως με χαρακτηρίσατε, και εάν μη τι άλλο το να λέμε και ένα Ευχαριστώ είναι ένδειξη ήθους, παιδείας και αγωγής.
Τέλος, στην νομολογία η αχαριστία θα έπρεπε να είναι ποινικό αδίκημα.
Δέσποινα Μέλλου
Διευθύντρια του Δημοτικού Οργανισμού
Πολιτισμού,Νεολαίας,Δια βίου Μάθησης και Αθλητισμού
Διευθύντρια Δημοτικής Βιβλιοθήκης Χαϊδαρίου
Υπεύθυνη Δημοσίου Κέντρου Πληροφόρησης
.Ττηλ: 210 5821639, Fax.: 210 5821574
e-mail: haidary.library@asda.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: