2012-07-05

Αχ αυτές οι απορίες μου…

Στις πρόσφατες εκλογές της ΕΕΒΕΠ, δέχθηκα επικριτικά σχόλια σε ό,τι αφορά το άρθρο μου "Επίτιμος και υποψήφιος ταυτόχρονα; Παρακαλώ, διαφωτίστε με!". Για την ακρίβεια ερωτήθηκα πού έχω δει γραμμένο ότι δεν επιτρέπεται κάποιος επίτιμος πρόεδρος να είναι εκ νέου υποψήφιος.

Η αλήθεια είναι ότι έζησα μια από αυτές τις στιγμές αμηχανίας όπου κάποιος με έπιανε αδιάβαστη. Ένιωσα ντροπή προς στιγμήν καθώς αναρωτήθηκα "βρε μπας κι έχουν δίκιο και (αν και είχα διατυπώσει μόνο την απορία, απορία στην οποία απάντηση δεν πήρα) κακώς διατύπωσα την ερώτηση;"

Σε ανύποπτο χρόνο, λοιπόν, και μιας και είπα να ασχοληθώ από πιο κοντά με την ΕΕΒΕΠ, άρχισα να διαβάζω το καταστατικό. Και τότε, κόλλησα σ' ένα σημείο. Δεν ξέρω αν απαντούν στο ερώτημά μου αλλά οι ακόλουθες φράσεις έβαλαν το μικρό μου το μυαλό σε σκέψεις:
Άρθρο 4γ) Επίτιµα µέλη µπορούν να γίνουν προσωπικότητες που έχουν προσφέρει υπηρεσίες για την επίτευξη των σκοπών της Ένωσης.  Τα επίτιµα µέλη µπορούν να παρίστανται στις Γενικές Συνελεύσεις χωρίς δικαίωµα ψήφου.

Άρθρο 5ε) Τα επίτιµα, αντεπιστέλλοντα και συνεργαζόµενα µέλη καθώς και οι φίλοι της Ένωσης δεν έχουν το δικαίωµα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι. ∆εν έχουν επίσης αρµοδιότητα στην διοίκηση και διαχείριση της Ένωσης.

Αγαπητοί συνάδελφοι  της πλειοψηφίας, μέλη της ΕΕΒΕΠ, μήπως τελικά  δεν έχετε διαβάσει το καταστατικό, παρά τα χρόνια που ασχολείστε με την Ένωση (κατά το βιογραφικό σας);

Ελπίζω σε απάντησή σας προς επίλυση άλλης μιας απορίας μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: