2007-12-16

Αλλαγή υπογραφής

Αγαπητοί μου αναγνώστες....

Σήμερα γράφω μόνο και μόνο γιατί σκέφτηκα ότι τώρα που σιγά - σιγά μεγαλώνω (προσπαθώ τουλάχιστον) και εξελίσσομαι ως επιστήμονας (προς αυτή την κατεύθυνση να δείτε πόσο προσπαθώ), ήρθε η ώρα να υπογράφω επώνυμα τα άρθρα μου. Δεν υπάρχει λόγος να κρύβω τη γνώμη μου από κανέναν και πολύ περισσότερο, να στερώ από εσάς αλλά κυρίως από εμένα την αμεσότητα που προσδίδει στην επικοινωνία το να ξέρεις ακριβώς ποιον έχεις απέναντί σου.
Οπότε, πλέον, όλοι μπορείτε να ξέρετε ότι με λένε Αφροδίτη Φράγκου, και είμαι απόφοιτος του τμήματος Βιβλιοθηκονομίας & Συστημάτων Πληροφόρησης από το Νοέμβριο του 2005. Αυτή τη στιγμή παρακολουθώ το μεταπτυχιακό στην Επιστήμη της Πληροφόρησης που συνδιοργανώνεται από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και το ΤΕΙ Αθήνας. Οι απαιτήσεις του προγράμματος είναι που με κρατάνε μακριά και από τις υποχρεώσεις μου απέναντι στο blog και όλους εσάς, που αν και δεν ξέρω πόσοι είστε, είμαι ήδη ευγνώμων που μπαίνετε πού και πού στον κόπο να διαβάσετε τα όσα έχω να πω και πολύ περισσότερο να τα σχολιάσετε.

Χωρίς το άγχος του κρυφτού και με απόλυτη συνείδηση του ότι πλέον όσα γράφω θα καταλογίζονται σ' εμένα και όχι σε κάποια Ιnfoscience addict, θα συνεχίσω να προσπαθώ να γράφω πράγματα που είτε με πνίγουν είτε βρίσκω ενδιαφέροντα.

Αυτά από 'μένα και ελπίζω ή επόμενη ανάρτησή μου να είναι περισσότερο αντικειμενοστραφής στην επιστήμη της πληροφόρησης (και όσοι έχουν οικειότητα με τον όρο object oriented κατανοούν πως τον χρησιμοποιώ άκρως καταχρηστικά).

2 σχόλια:

Γιώργος Κατσαμάκης είπε...

Αφροδίτη καλημέρα.
Στο επίπεδο που η επωνυμία δεν οδηγεί σε αυτολογοκρισία είναι πάντα ευπρόσδεκτη.
Εύχομαι τακτικότερες αναρτήσεις.

rea είπε...

Αφροδίτη γεια σου,

Να σε χαιρετήσω και εγώ με τη σειρά μου... Συνέχισε τη καλή δουλειά!! Και καλή συνέχεια στο μεταπτυχιακό σου.. Το πέρασα και εγώ και καταλαβαίνω πολύ καλά τί πίεση και διάβασμα έχεις αυτό το καιρό. Μη το βάζεις κάτω!!!